wtorek, 25 września 2012

Soczyste kieszonki z piersi kurczaka , czosnek oraz zioła

Dzisiaj mam przyjemność przedstawić  danie z udziałem   " Pomysł na .... soczysta pierś  kurczaka z czosnkiem i ziołami."Firmy  Winiary .

Składniki :
-2 piersi z kurczaka



Nadzienie do kieszonek:
-1 ogórek konserwowy
-4 pieczarki
-10dag. sera żółtego
-1pomidor
-natka pietruszki

Piersi z kurczaka kroimy na pół, rozbijamy.
Rozbitą pierś posypujemy natkę pietruszki  i układamy kawałek ogórka ,pomidora ,pasek sera oraz pieczarki -uprzednio pokrojone w kostkę i podduszone.

Piersi zawijamy .

Każdą kieszonkę  układamy na jednej połowie  pergaminu- Papirus " Pomysł na .... soczysta pierś  kurczaka z czosnkiem i ziołami."Firmy Winiary , drugą połową przykrywamy .Pieczemy na rozgrzanej patelni bez dodatku tłuszczu, po 5 min. z każdej strony.



Upieczone kieszonki z piersi kurczaka podajemy z frytkami oraz surówką z świeżej marchwi.
Już dziś mogę stwierdzić ze Papirus   " Pomysł na .... soczysta pierś  kurczaka z czosnkiem i ziołami."Firmy  Winiary znakomicie sprawdza się w kuchni, przyrządzanie posiłków staje się o wiele szybsze Używając Pomysł na ....soczysta pierś  kurczaka z czosnkiem i ziołami."Firmy  Winiary ,zapach ziół unosił się po całej kuchni.Kieszonki z piersi kurczaka po upieczeniu były soczyste ,kruche i znakomicie przyprawione.Moja cała rodzinka została pozytywnie zaskoczona.
Serdecznie polecam!
Smacznego!

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis bardzo mi się spodobał i zachęcił do jutrzejszego kucharzenia. Wygląda apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie :)
    Ja nabrałam po tym zdjęciu ochotę na frytki :D
    Zapraszam na fanpage na FB: http://www.facebook.com/szybkie.gotowanie.blog

    OdpowiedzUsuń