niedziela, 23 czerwca 2013

Pierwszy Zlot Blogerek - Testerek

Pierwszy Zlot Blogerek - Testerek

W piątkowe  popołudnie miałam możliwość uczestniczenia w Pierwszym Zlocie Blogerek - Testerek.





 Jako osoba która zgłosiła się na zlot , miałam pewne obawy ,gdyż nie wiedziałam co mnie spotka.Jednak myliłam się ,spotkanie z dziewczynami- blogerkami ,oraz   przedstawicielką Firmy MAM Baby okazało się wspaniałe.Dziewczyny były  wesołe ,  kontaktowe a Pani  Asia  zapoznała nas ze wszystkimi produktami Firmy MAM Baby i opisała je szczegółowo.

Serdecznie dziękuję dziewczyną które wpadły na wspaniały pomysł zorganizowania Zlotu Blogerek - Testerek 

Po zlocie w moim domu zagościły upominki od Firm które nas sponsorowały.
Już niedługo na moim blogu relacja ze zlotu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz